- Składanie przez rodziców/opiekunów wniosków od 03 marca 2025 r. do 14 marca 2025 r. w godzinach od 8.00 – 15.00 w sekretariacie Szkoły Podstawowej nr 1 im. Jana Pawła II w Suchej Beskidzkiej, ul. Płk. Tadeusza Semika 3.
- Wniosek można pobrać w sekretariacie szkoły oraz ze strony internetowej www.zssucha.pl (data wniosku nie może być wcześniejsza niż 03 marca 2025r.)
- Ogłoszenie listy zakwalifikowanych kandydatów oraz niezakwalifikowanych kandydatów do oddziału sportowego 24.03.2024 r. do godz. 15.00 wraz z informacją czy oddział sportowy zostanie utworzony( wymagana liczba - minimum 20 kandydatów).
Jeżeli będzie odpowiednia liczba kandydatów dalszy harmonogram przedstawia się następująco:
- Uzupełnienie dokumentacji o zaświadczenie lekarskie do 04.04.2025 r. do godz. 15.00
- Ogłoszenie ostatecznej listy 07.04.2025 r. do godz. 15.00
(ważna jest kompletność złożonych dokumentów przez rodzica/opiekuna, w tym zaświadczenie lekarskie o braku przeciwwskazań do uprawiania sportu).